دکتر فیروزه یگانه

متخصص گوش، حلق و بینی و جراح زیبایی بینی

مشاوره جراحی بینی

مشاوره بدون هزینه:

دکتر فیروزه یگانه با بیش از پانزده سال سابقه در عمل های زیبایی بینی در شیراز، به عنوان یکی از بهترین جراحان زیبایی بینی، به صورت رایگان وقت مشاوره عمل زیبایی بینی (مشاوره جراحی بینی)خود را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند تا در صورت وجود هرگونه سوال و نظر خواهی بدون پرداخت حق ویزیت به سوالات شما پاسخ خواهند داد. ضمنا صفحه دکتر فیروزه یگانه در شبکه اینستاگرام به منظور پاسخگوی سوالات شما در خصوص عمل های زیبایی و جراحی بینی، ترمیم بینی های عمل شده توسط سایر جراحان، طراحی بینی و… خواهند بود.

پیج رسمی دکتر یگانه در اینستاگرام: Dr.firoozehYeganeh

جلسه مشاوره به چه منظور برگزار می شود؟

در بسیاری از موارد مراجعین سوالات گوناگونی از پزشک جراح خود دارند که این سوالات به دلیل حجم بالای پاسخ و همچنین تعدد مراجعین به مطب دکتر فیروزه یگانه، بسیار وقت گیر و زمان بر می شود، اما دکتر فیروزه یگانه به منظور رفع مشکلات و ابهامات و سوالات قبل و بعد از عمل جراحی بینی این جلسه را به صورت رایگان قرار داده اند تا مشاور ایشان با آرامش در طی جلسه به همه سوالات شما پاسخگو باشند.

جلسه مشاوره به منظور پاسخ گویی به شما عزیزان در راستای روشن سازی مراحل و شرایط جراحی می باشد و هیچگونه تعهدی در نتیجه عمل را شامل نمی شود.

رزرو وقت مشاوره : 07136287700 / 07136286600

از شنبه تا چهارشنبه 5 عصر به بعد

سایر مقالات

باز کردن چت
1
Scan the code
برای دریافت مشاوره پیام دهید